Freitag, 19. November 2010

حذفهای زنجیره ای در بالاترین

مدتی بود که در بالاترین لینکها و نظراتی موافق و مخالف نیک آهنگ میدیدم. راستش برام زیاد قضیه روشن نبود. تا اینکه نظرات پایین لینکها رو دنبال کردم و با خوندن نظرات کاربر آکریم به نتایج نسبتا روشنی رسیدم. هر چند که همیشه هم باهاش موافق نبودم. در یک لینک دیدم که نیک آهنگ تنها جوابی که بهش میداد این بود که : قرار بذاریم و به طور خصوصی با هم صحبت و بحث کنیم. این حرف برای من غیر قبل قبول بود. و شبیه به کسی میومد که توضیح منطقی و محکمی نداره و فقط میخواد از بحث فرار کنه. در مقابل آکریم خیلی منطقی ، آروم و مودب بحث میکرد. برام جالب شد که لینکها و نظرات آکریم رو دنبال کنم. حالا خبر میرسه که مسوولان بالاترین حساب آکریم و چند نفر دیگه رو که منتقد نیک آهنگ بودن بستن! حذف های زنجیره ای؟!ه

3 Kommentare:

  1. اشتباه نکنید، نه به طور خصوصی، که با هویت واقعی.یعنی افراد در موقعیتی برابر با هم حرف بزنند، نه یکی پنهان که هر چه دلش می‌خواهد بگوید، و دیگری نداند که تیرهای بلا از کدام سو دارد می آید. از کجا معلوم که کسی که آن پشت پنهان است، بازجوی سابق نباشد و نخواهد به این روش حق السکوت بگیرد؟ راهی برای اثبات دارید؟

    AntwortenLöschen
  2. من نمیدونم شما از بالاترین چه انتظاری دارید/اگر منظورتان فحش دادن و اهانت به دیگران و خصوصا مسلمانان است که هنوز از این امتیاز برخوردارین.اگر نگران اون هستید که دیگران نیز این حق را
    یبدا کرده اند که لینک بزارن،پس ادعای آزادی بیان نکنید.

    AntwortenLöschen
  3. سلام دوست وبلاگ نویس عزیز. وقتی می بینم که علیرغم اختلاف دیدگاهت با من، آزاد اندیشی ات باعث شده است که نسبت به حذف دیگران نگران شوی و این مطلب را در حمایت از من بنویسی، ایمان می آورم که انسانهای باوجود و آزاداندیش همیشه وجود دارند و هزینه حذف را برای حذف کنندگان و حامیان سیستماتیکشان بالا می برند. از اینکه خودم در بالاترین امکان دفاع از خودم را ندارم اما دوستان ندیده آشنایی چون شما را دارم که در دفاع از من و سایر دوستان حذف شده کم نگذاشتید به خودم می بالم. در مقابل تاسف می خورم که یک وبلاگ نویس ساده مثل من بشود سوژه حذف یک روزنامه نگاری که خودش روزی طعم تلخ حذف را چشیده است و امروز به جای آنکه در اعتراض به حذفها ناراحت باشد، با تایید تلویحی حذفها مرا که دستم از دفاع کوتاه است به این متهم می کند که مامور اطلاعات و بازجوی زندانش هستم که حق السکوت طلب می کند و لابد منظورش این است که حقم بود که حذف شدم و به شما معترض می شود که چرا در دفاع از من حذف شده مطلبی نوشته اید و اندرزتان می دهد که اشتباه نکنید. بله همه ما اشتباه می کنیم به جز این روزنامه نگار از اول فرشته آفریده شده . هم از شما دوست عزیز تشکر می کنم که در حمایت از من نوشتید و هم به نیک آهنگ عزیز تبریک می گویم که از این پس می تواند از آزادی لذت بیشتری ببرد به خصوص وقتی چند نفر از منتقدینش حذف شده اند و به خودمان تسلیت می گویم که در بازی دمکراسی رفوزه شدیم و روزنامه نگار آزادی طلب ما چنین دیدگاهی را دارد که تاب تحمل داشتن چند منتقد را در فضای مجازی هم نداشت و جای دوست و دشمن را چنان اشتباه گرفت که اکنون من در ذهنش تصویر بازجویش (دشمن ترین کسی که می تواند تصور کند) را مجسم کرده ام. یعنی انتقادهای من جای این را داشت که چنین تصویری در ذهن ایشان ایجاد نمایم؟ بسی افسوس
    / راستی دیدم که این مطلبتان در بالاترین حذف شده است. تاسف و تاثر خودم رو از این موضوع هم اعلام می کنم/ مطلبی چند درباره ان حذف ها در وبلاگم نوشتم خوشحال می شوم که سری به وبلاگم بزنید و مطالب من را هم ببینید

    AntwortenLöschen